Antrą kartą praėjau pragaro ratus

July 25, 2010 at 12:37 pm (Uncategorized) (, )

Taip kad galit mane jau pasveikint nes šiandien jau lomkės maždaug praėjo ir gal dar biškį skauda bet jau ne nuo lomkių o nuo sužeidimų. Taip kad greit važiuosiu pas daktarus pažiūrėt ar viskas ten sugijo gerai. Dar vartoju vaistus antibiotikus kad žaisdos užgydyt.

Lomkės dabartinį kartą buvo ne tokios sunkios bet labai jas apsunkino faktas kad aš subadytas buvau peiliu ir nuolat šiaip skaudėjo visas vietas. Todėl labai norėjau atsijungt ir nieko nerašiau ir tiktai kentėjau užsidaręs čionai kalejme. Dabar jau sakysiu ne kalejmas o fazenda nes šitą aplinką jau pradėjau vertint. Čionai yra grynas oras ir paukščiau, nors aišku karščiai kamuoja ir čionais. O dar neblogai kad aš nors ir buvau pabėges iš čionai, bet visvien nežinau kur šita fazenda yra.

Taip kad dabar nepatikėsit aš normaliai jau žiūrėt pradedu į piderasus ir manau kad jie turi atjautimo gal ir daugiau negu paprasti žmonės. Bet iš kitos pusės sunku pasakyt nes nelabai man aišku patinka kai galvoju kad jie į mane žiūri kažkaip su savo kažkokiom mintim. Taip pat jie dar vakar atvežė mane aplankyt mano mamą, taip kad visai pradžiugino ir jaučiu palaikyma nors man ir labai gėda aišku ir dabar nežinau ar nepradėsiu narkatos vartot vėl nes su ja kaip yra kad kartą pavartojes negali sustot kaip reklamoj sako. Taip ir čia, vieną kartą paragavai ir pizda visam gyvenimui.

Bet užtat noriu pasidžiaugt kad skausmo ratai praeiti ir dabar liko dvasinės kančios ratai. Man atvežė knyga vadinasi Dantės apie pragaro ratus. Tai aišku ne kaip ten atrodo kai skaitai, bet knyga senovinė tai iš tų dar laikų kai niekas nežinojo apie narkotikus. Tai irgi baisiai ten aprašyta ir dabar suprantu kad man dar daug reiks praeit nes minčių visokių sukelia

Leave a Reply

