Pirmas vakaras kalejme

July 19, 2010 at 5:01 pm (Uncategorized) (, )

nu čia pirmas vakaras kalejme bet ne tikroj tiuriagoj o pas tokius du piderasus viloje. šiandien mane jie išsivežė ir dar padarė geras dalykas kad nu čia vašče blet prikolas kad užrišo man nuo šunio antkaklį ir sako čia su radija ir mes turim pelengatoriu taip kad jei kažkur pabėgsi tai mes tave surasim. nu čia maždaug tokie gal nelabai toli traukia bet šunis surast padeda tai ir narkomana surast padęs o kad nenusiimčiau tai dar spinele užrakino nu karočia išsyk pasijaučiau kaip sabaka o ne žmogus bet aišku suprantu

dar lomkės pilnai nesuėme bet jau jaučiu kad pareina po biškį pizdakas nor ir bandau atsijunkt taip kad jei rytoj nixuja nerašysiu čionais į internetą tai nebijokit nes ne iki to bus man

aišku lomkės čia pareina ne taip žostkai kaip praeitą karta bet žaisdos skauda ir bloga visviena. taip kad jau dabar mane laiko uždaryta ir sako mes tavim rūpinamės čionais kad tu nepabegti bet ble aš tai dabar suprantu kad čia liga nes pizda jau pareina kažkokia bangom nu karoče labanakt pakolkas

Leave a Reply

