Išvažiuoju mest narkotikus

July 19, 2010 at 9:53 am (Uncategorized) (, )

Nu tai vat dabar jau išvažiuju ir jau susirinkau manatkes ir dabar važiuosiu greitai mest narkatos pas tuos du piderasus. Nu primetat aš nuo jų pabėgau o dabar grįžu savo noru. Taip kad man čionais prirašė dabar vaistus visokius ir išrašo iš ligoninės. Dar pasakė kad po savaitęs turiu pas juo pasirodit nes žaisdose buvo kažkokia infekcija ir man kasdiena reikia antibiotikai vartot. O daugiau nuo vakar vakaro nuskausminimo nedarė tai žinokit blet viskas skauda tai nechujovai ir dabar nesuprantu ar čia taip skauda ar lomkės jau parėjo.

Taip kad dabar neužmirškit mano blogą kas skaitot ir laukit naujienas nes aš tikiu kad pasveiksiu nuo šitos narkatos. Dar vakar mane velai vakare aplankė mama ir labai prašė kad mesčiau ir kad ji tiki kad aš dar galiu ir turiu šansa. Blet kad jūs žinotumet kai taip paveikia visa vakara verkiau nes dar atsiminiau kaip man ji sakė kad geriau man nusižudit negu but narkomanu. taip kad čia dabar verke dėl sūnaus kuris miršta. ir kaip man bloga pasiliko ant dušios o kai taip bloga tai išsik norisi narkatos dar labiau. ir aš gi negaliu pasakyt mamai ka tu darai aš nuo tavo kalbų dar labiau noriu heros

nu bet karoče kol kas laikausi ir laukiu kol atvažiuos tie piderasai ir išveš mane į savo kalejma

Leave a Reply

