Nu vot naujienos ir viskas tik blogai

July 16, 2010 at 4:19 pm (Uncategorized) (, , , , )

Nu vot taip gavosi kad jūs žinotumėt kaip blogai. Žodžiu aš pabėgau nuo piderasų, paėmiau vieno pinigus ir davai į miškus, visą dieną kažkur pasiklydau ir vaikščiojau paskui išėjau į kelia ir ten susitranzavau. Aišku pinigų gavosi neblogai 300 litasų ir parvažiavau namo bet mamaša išvis achujela ir pasikeitė durise spyna. Ir telefono neturėjau, nes tie piderasai atėmė. Nu įsivaizduojat.

Nu tai nuvariau pas savo geriausia korešą sakau pyzda neturiu kur gyvent o kelios savaitės nevartojau sakau, gal pradedam gyvenimą iš naujo, ir tu mesk. Nu tas sako gerai, o gal visdelto dar po viena dozę kaip sakant napasledok. Nu sakau ne, tai sako gerai varom kur į miesta pasivaikščiosim to da sio. Nu išvarėm, nuvarėm į parkelį ir čia tas blet man su peiliu į šoną tik pyst, pinigus karoče paėmė dar kelis kartus subadė ir nusiplovė. Nu aš kažkaip nežinau kaip išgivenau kažkokie žmonės surado greituškę iškvietė ir karoče išgelbęjo mane. Bet tai pyzda aš visiškai dabar nežinau kas prarasti. Mano geriausias draugas subadė mane peiliu ir dabar jo ieško mentai o kur jis dingo nežino niekas. Tai dar mentai mane apklause parodymus padare

Bet užtat nėra to blogo kas neišeina į gera. Mano mama ant mane jau nepyksta taip smarkiai ir atejo aplankyt o paskui dar atvarė tie du piderasai aplankit su gelem ir mandarinais. Nu galvoju pyzda dabar iš ligoninės į tiuriaga išveš užtat kad pavogiau pinigus. Dar ne i ta tiuriaga kur piderai pas save isirengį bet i tikra kur pas mentus. Bet kažkodėl nesupiko ir tik pasakę kad supranta kad man fizinęs lomkęs praęjo ir dabar moralinęs. Pizda karoče kaip man tas narkomanas sakę kad turiu du draugus ir turiu tuo džiauktis. Ne nu pizdec pagaunat bajeri.

Ir dar karoče bandžiau žuditis ligoninej ir nežinau dabar net ar iš skausmo ar todel kad dušia skauda bet nepaviko norejau šokt pro langa bet kol blet atidariau seseles subego i lova pagulde ir pririšo klausia paskui ar norejai pabegt o aš sakau nusižudit norejau tai klausia ar del to kad lomkes, tai sakau ne jau mečiau ir nevartoju kelios savaites bet ant dušios hujova ka esu blogas žmogus. nu karoče bučiau aš to nesakes nes supratau kad nori pervest į durchata dabar. tai sakau pajokavau kad žudžiau save iš tiesu pabekt norejau, nereikia pažadu kad givensiu ir visko kalusisiu sakau aš žinau kas yra durchata, ten žmones išproteja.

Nu ir čia pasirodo yra pizdec navarotas pas narkomanus kad jokie vaistai nenuskausmina. Ir visas operacijas man kaip dare ir siuvo tai aš blet pririštas buvau kad nejudečiau nes nixuja nuskausminami neveikia. Primeskit kad ant jusu kažkas daro operacija be narkozo. Pyzda kaip aš rekiau ir negalęjau miegot ir dabar vat parašau parašau nes vienas piderasas paskolino man laptopa savo. Nu pizda blet geriau negimt narkamano nes tokios istorijos isivelsit kad pizda suvisam

Leave a Reply

