Hera tai toks demonas

July 5, 2010 at 7:31 pm (Uncategorized) (, , )

Nu mane tie pedikai stebina. Šiandien išvažiavo, aišku mane paliko užrakintą kambaryje. Aš per tą laiką kol jų nebuvo vos neprišikau į kelnes nes jie buvo pamiršę kad aš negaliu nueit į tuoletą be jų, nes tik pas juos yra raktas, o aš sėdžiu užrakintas kambaryje. Aišku pamyžt teko į bonkę bet tai xuj snim. Kalejmas yra kalejmas. Tai šiandien jie man padarė siurpriza, kad atvežė kitą narkamaną pasikalbėt kuris jau buvo metęs prieš penkis metus ir nuo to laiko nevartoja. Nu karoče man daro psichoterapiją tokią. Nu pyzdec kaip man nuskilo nerealiai eitumėt naxui jūs pederastai jebani su savo naxui vijebonais bet debilai naxui urodai jebani.

Nu karoče rašau ir susinarvinau bet manau kad taip yra geriau nes išreiškiau savo emocijas ir man pasidaro lengviau. O tas narkamanas pasirodo viską žino ir supranta karoče toks pat pyderas tik jau nesipisa į šikną bet viską taip pat praėjes bet metė savo noru kažkur narkologijos centre ar panašiai. Taip kad mes pasikalbėjom ir jis čia sakė kelias dienas kartu pagyvens ir pasikalbėsim. O šiandien man papasakojo tokią istoriją kurią aš anksčiau jau esu daug kartų girdėjes, bet jinai dabar man nušvito naujoj šviesoj.

Pasirodo niekas nežino kaip veikia narkotikai. Mokslininkai šneka kad yra 1000 skirtingų receptorių smegenyse ir visi veikia skirtingai ir organizme narkotikai įvairūs gaminasi natūraliai. Šitą mes aišku žinom. Bet pasirodo kai atsiranda narkotikas iš išorrės tai jis ima veikti taip kad niekas nesupranta nes paveikia vieną tas paveikia kitą ir taip toliau. Nu trumpai visa tai beliberda gaunasi. O narkamanai sako kad iš tikro tai yra demonas kuris per narkotiką kaip virusas plinta ir dauginasi ir jei vieną kart paragavai tai demonas gyvena tavyje.

Nu čia mintis tokia kad demonas valdo tavo smegenis, valdo tavo kūną ir turi visą tavo atmintį ir visas mintis. Jis išstumia tavo tikrą asmenį ir paskui viską valdo. Ir visi norai ištikro yra ne tavo norai o demono norai.. Ir kai tu bandai priešintis tai kai demonas turi daug jėgos tai tau padaro lomkes arba išvis tave nuslopina kad tu net negali galvot. O kai turi mažiau jėgos pavyzdžiui jei esi tik pradedantis narkamanas arba jau parišai tai labai klastingai su tavim kalbasi ir visaip įtikinėja. Ir čia reikia kovot ne su savim o su demonu kuris yra toks galingas kad išties suėda žmogų visai.

Nu aišku aš neprietaringas bet čia aš neturiu kas paprieštaraut. Nes aš pats viską atsimenu ir negaliu pats paaiškinti savo elgesio. Aš blet nixuja nei už ką gyvenime netapčiau pyderas bet ka aš išdarinėjau dėl narkatos tai mažai kuris pyderas taip daro, aš iš gėdos net ištriniau tuos postus kuriuose apie tai rašiau. Arba pavyzdžiui man dabar jau graužia sažinė kaip aš daraiu kai vagiau pinigus iš savo motinos kur ji turėjo pirkt vaistus. Ir kartu aš atsimenu kad viskas man buvo poxui, nes narkamanas ne žmogus. Jei turit kokį nors draugą kuris ėmė vartot narkotikus tai žinokit jis ne žmogus ir jūsų draugas mirė, jis jus dabar parduos arba nužudys už vieną dozę, nes jūs jam nieko nereiškiat.

Nu va ir išvada dabar tokia kad aš esu irgi numires nes mane nužudė Hera. Bet aš dabar turiu progą prisikelt ir ją nugalėt. Aš suprantu kad visa šita xuinia yra kažkoks briedas kaip iš kokios bažnyčios ar sektos bet tai seniai visi taip kalba ir taip yra. Tai primena situaciją kai kraustais iš proto ir visas biredas pradeda atrodyt kaip tikras o viskas kas tikra ima atrodyt išsigalvojimas ir tada negali atskirti kur yra kas.

Nu ir aišku pyzdec mane laiko kaip kalejme ir nežinau kada išleis. Ir dabar pagalvokit aš turiu jaustis dėkingas piderasam kad jie mane uždarė ir laiko kaip kalejme o aš kraustausi iš proto. Nu tai pyzdec ar ne? Ir dar pagalbos prisišaukt pabandykit aš pavyzdžiui parašiau į keletą forumų ir komentarus kad laiko mane čia uždarytą ir kad kažkas išgelbėtų ir ką jūs manot visur komentarus mano ištrinė o man uždėjo banus kad negalėčiau rašyt nes nusprendė tur but kad aš viską meluoju. Tokia musų visuomenė supuvus.

Leave a Reply

